Garantija

Garantija

 Gadījumā, ja prece ir sabojājusies, Tev ir šādas iespējas:
- uzreiz dodies uz ražotāja vai izplatītāja garantijas talonā norādīto servisa centru (neaizmirsti pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas talonu!);
- zvani pa tālruni +371 24247904 vai +371 24247905. Tevi uzklausīs un ieteiks labāko risinājumu.

Mēs darām visu iespējamo, lai iegādātā prece atbilstu Tavai izvēlei un iepirkšanās process sagādātu prieku un vēlamo rezultātu.

Garantijas nosacījumi.

Visām precēm www.wildshop.lv ,  kuras ir iegādājies Patērētājs (fiziskā persona, kas izsaka vēlēšanos iegādāties, iegādājas vai varētu iegādāties vai izmantot preci vai pakalpojumu nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību), tiek nodrošināta 2 gadu garantija. Klientiem, kuri nav Patērētājs, tiek nodrošināta Ražotāja noteiktā garantija. Ja precei, kuru iegādājāties, Jūs konstatējat ražotāja brāķi, lūdzam to kopā ar garantijas un pirkumu apliecinošiem dokumentiem nogādāt oficiālajā ražotāja servisa centrā vai www.wildshop.lv birojā iepriekš sazinoties ar administratoru. Ja Jūsu iegādātās preces ražotājam ir autorizēts servisa centrs, rekomendējam doties ar garantijas preci pie viņiem, jo, nododot preci www.wildshop.lv birojā, problēmas novēršanas laiks diemžēl būs ilgāks, jo prece būs jāievada garantijas servisu sistēmā un fiziski jānogādā uz un no servisa. Autorizēto servisa centru adreses un kontaktinformācija atrodami internetā, uz izsniegtā garantijas talona, sazinoties ar veikala administrāciju.

Ražotāja noteiktais garantijas termiņš dažādām precēm ir atšķirīgs un tas var būt līdz 5 gadiem. Informāciju par ražotāja garantijas termiņu Tevis izvēlētajai precei meklē ražotāja mājas lapā vai jautā www.wildshop.lv pārdevējam.

Ja ražotājs precei būs noteicis garantijas termiņu, kas īsāks par diviem gadiem, pretenzijas par preces kvalitāti vari pieteikt www.wildshop.lv divu gadu laikā no preces iegādes dienas.

Iegaumē – ražotāja garantijas nosacījumi ir spēkā, ja Tu vari uzrādīt:
- pirkumu apliecinošu dokumentu (čeks, pavadzīme vai kvīts);
- ražotāja vai izplatītāja garantijas karti (gadījumā, ja ražotājs vai izplatītājs tādu ir ietvēris preces komplektācijā).

Garantijas nosacījumi nav attiecināmi uz preces papildus piederumiem (aksesuāriem), barošanas elementiem (baterijām, akumulatoriem), piederumiem, kuriem ir ierobežots resurss (drošinātājiem, austiņām, mikrofoniem).

Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā, ja:
- precei ir garantijas plombu, sērijas numuru bojājumi vai pats esi mēģinājis novērst bojājumu;
- bojājums radies dabas stihijas dēļ (plūdi, vētra, zibens spēriens, ugunsgrēks, zemestrīce);
- bojājums būs radies, ražojumā iekļūstot svešķermenim, šķidrumiem vai kukaiņiem;
- ja precei radušies bojājumi tāpēc, ka esi izmantojis nestandarta barošanas blokus, piederumus un rezerves daļas, kā arī izejmateriālus (kārtridžus, tonerus u.c.), ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci;
- bojājums būs radies barojošā sprieguma, telekomunikāciju, kabeļu tīklu neatbilstībai ražotāja noteiktajiem standartiem, strauju temperatūras svārstību dēļ, kā arī citu sadzīves un ārējo faktoru dēļ (kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums);
- neveiksi regulāro apkopi (attiecas uz precēm, kam tāda ir nepieciešama);
- izmantosi preci ražošanas vai profesionāliem mērķiem (ja konkrētā prece nav paredzēta šādiem nolūkiem).

Pirms preces nodošanas remontā parūpējies par datu drošību (piemēram, datoriem). Garantijas servisa centri negarantē datu saglabāšanu, tāpēc nodrošinies ar datu rezerves kopijām.